Op naar Ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van jamie westrik - WaarBenJij.nu Op naar Ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van jamie westrik - WaarBenJij.nu

Op naar Ayutthaya

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg jamie

16 Januari 2016 | Thailand, Ayutthaya

Een korte update
Vandaag om half elf opgehaald en naar het treinstation gebracht,samen met een ouder Nederlands stel die ook naar Ayutthaya gingen. Aardige mensen hun gaan vanavond gelijk door naar Chiang Mai wij gaan morgen avond. Op het treinstation kwamen we ook een Frans stelletje tegen die we onderweg naar en in Khao Yai NP gingen en waren.
De trein vertrok om 11:27 en was verre van comfortabel maarja het kostten ook maar 346baht voor ons tweeën (€9,-). Om 13:15 kwamen we aan op Ayutthaya en liepen we naar het informatie punt. Waar het Nederlands stel ook was, ook om te vragen voor de nachtrein naar Chiang Mai. Helemaal volgeboekt! !!!
Dus dat wordt een nachtbus regelen, we liepen met hun mee blijkbaar de verkeerde kant en weer terug nadat we erachte kwamen dat het niey de goede richting was. Met een bootje naar de overkant, en nog een stukkie lopen naar onze guesthouse. We waren denk zelf al vergeten wat we precies geboekt hadden, haha. We hebben airco en een koelkastje!!!! Jeej.
Even gerelaxed en de stad in, wat zo op het eerste gezicht niet zo veel is. Even in de lonely planet gekeken, nu zitten we onder een waaier bij Tony's place. Waar we gewoon lekker zitten en niks doen haha. Heerlijk.
Morgen met de fiets alle bezienawaardigheden af, en dan savonds de nacht bus naar Chiang Mai.

Xxx