Ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van jamie westrik - WaarBenJij.nu Ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van jamie westrik - WaarBenJij.nu

Ayutthaya

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg jamie

17 Januari 2016 | Thailand, Ayutthaya

Hoi hoi
Vandaag met de gehuurde fiets naar toeristen centrum, ze hielpen ons met wen leuke route door de stad. Daarna lekker vers fruit als ontbijt genomen hmmmm. Voor twaalf uur moesten we uitchecken, dus onze spullen gehaald. Met de zware backpack op de fiets naar het toeristen bureautje waar we de bus hadden geboekt. Gelukkig maar een klein stukje!
Lekker heel de dag rondgefietst met 33 graden en de brandende zon, top. Op het laatst had ik het helemaal gehad, gelukkig waren we om tien over zes bij het toeristen bureautje, tas opgehaald en in het restaurantje er naast gezeten. Opgefrisd en omgekleed, net lekker gegeten nog even wachten en dan komt ons ijsje, hmmm.
Om 20:20 worden we door de tuk tuk opgehaald, met onze naam op eenn bordje. (Zat bij de prijs van de tickets) en van die tuk tuk chauffeur krijgen we de bus tickets.
Zodat we niet door iemand anders worden opgehaald en alsnog moeten betalen, slim gedaan.
Doei doei

jamie

Wij gaan van 28 december tot en met 11 februari backpacken in Thailand en Cambodja. We proberen deze blog bij te houden, veel lees plezier.

Actief sinds 24 Dec. 2015