Half day tour - Reisverslag uit Pak Chong, Thailand van jamie westrik - WaarBenJij.nu Half day tour - Reisverslag uit Pak Chong, Thailand van jamie westrik - WaarBenJij.nu

Half day tour

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg jamie

15 Januari 2016 | Thailand, Pak Chong

Hoihoi
Hierbij een korte reisverslag
We werden vandaag om 8:45 opgehaald en bij het eetgedeelte afgezet. Heerlijke pancake met daar door heen gebakken banaan op. Hmmm vrij weinig gedaan verder, even naar de supermarkt en hebben daar bij de kfc geluncht (shame on us) haha.
Om drie uur vertrokken we voor de half day tour, we begonnen met zwemmen in bronwater. Was wel even lekker, maar niet heel speciaal. Vervolgens naar de lokale markt, waar vooral vlees, fruit en vis verkocht werd. Met heerlijk veel vliegen erop, levende vissen in een bak met vrij weinig water. Als laatst de batcave, waar echt zo'n leuk hondje was. Zo schattig, maar goed de vleermuizengrot was mooi om te zien. Nog een raar beest met heel veel poten en een spin gezien. En natuurlijk de vleermuizen,echt gaaf. Daarna weer in een beetje tempo naar buiten en naar een andere uitgang van de grot. Hier verlieten miljoenen vleermuizen de grot. Zoals je misschien op de foto's op fb al gezien hebt. Hartstikke mooi om te zien vooral met de zonsondergang. Dit was hier mooier en beter te zien dan in Battambang met de batcave.
Daarna waren we klaar hebben nog wat gegeten en op naar de kamer. Morgen worden we om half elf opgehaald en naar het treinstation gebracht.
Groetjes