Op naar de jungle: khao yai national park - Reisverslag uit Pak Chong, Thailand van jamie westrik - WaarBenJij.nu Op naar de jungle: khao yai national park - Reisverslag uit Pak Chong, Thailand van jamie westrik - WaarBenJij.nu

Op naar de jungle: khao yai national park

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg jamie

14 Januari 2016 | Thailand, Pak Chong

Lekker geslapen tot dat Stef wakker schrok en riep dat we eruit moesten (het was al 6:30) snel snel omgekleed, haren in een staartje en zonder make up de deur uit. Haha. De auto stond al klaar en te wachten op ons, we moesten er om half zeven zijn. In de auto nog onze broekspijpen eraan geritst haha. We werden naar het eetgedeelte gebracht ( waar de recptie en de luxere bungalows staan) dit is zo'n vijf minuutjes rijden. We konden nog snel ontbijten, we hadden het amper op en moesten al weer naar de wagen. We zaten met tienen achterin, en begon onze tour naar de jungle.
Eenmaal daar wilden we een foto maken,batterij leeg !!!! We snapten er niks van, enige logische was dat we het aan hebben laten staan vannacht. Zo stom.
Gelukkig kon het in de auto opgeladen worden, pfjoew.
Als eerst spotte we de gibbons. Met een telescoop
Kon je ze echt van dichtbij bekijken. Super schattig en er zat nog een baby gibbon bij.
Onderweg stopten we om van het uitzicht te genieten. Wat ook heel mooi was, je hoorde de gibbons ook de hele tijd. Bij een andere groep wers er chips uit haar handen gejat door een aap( ze gaf blijkbaar een chipje, maar hij pakte de hele zak). Hahha was zo grappig om te zien. Die aap ging op zijn gemakje die chips eten.
Daarna was het tijd om te gaan hiken in de jungle. (3km) dus valt reuze mee!
We hebben hierna nog twee watervallen gezien, waarvan een uit de film 'the beach' komt. (Nooit gezien)
Toen kwam het moment dat we gingen kijken naar wilde olifanten, zo spannend. Maar helaas niet gezien, enige wat we zagen waren verse uitwerpselen van de olifanten. Wat betekende dat ze er net geweest waren. Helaas.

Om zeven uur waren we terug, bij het eetgedeelte en aten we met zijn allen.
Trouwens een paar goeie tips gehad, waaronder een in Chiang Mai. Een cafeetje waar ze bitterballen hebben, haha dus die moeten we wel even opzoeken als we daar zijn. Haha.
Rond negen uur weer afgezet bij onze slaap plaats. En nu er voor zorgen dat de wekker wel aan staan.
Groetjes