Zipline & kookcursus - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van jamie westrik - WaarBenJij.nu Zipline & kookcursus - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van jamie westrik - WaarBenJij.nu

Zipline & kookcursus

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg jamie

21 Januari 2016 | Thailand, Chiang Mai

07:00-07:30 pick up at hotel
We waren er net iets voor zeven om wat te eten en drinken ( koffie thee coco water en toast inclusief) alles stond er behalve de toast duss ja geen ontbijt top.
De mini van was er iets over half acht, wij waren de laatsten die opgehaald werden. Dus op naar eagle track zipline, in de jungle.
Het duurde in totaal twee uur, we waren met zes Chinezen en nog een ander Nederlandse stel en vier begeleiders. We hoefden zelf helemaal niks te doen, zij klikten ons aan alle kabels. En het was in begin even wennen aan die lui, tempo continu hop hop hop. Echt raar, op een gegeven moment konden we er wel mee lachen maar nee ik vond dat niet zo leuk. Het uitzicht was geweldig,maar omdat je in rap tempo erdoorheen ging was kon je er niet zo van genieten. Ik ging net met de zipline naar een andere platform, na mij kwam Stef dus ik wilde hem filmen. Werd ik blijkbaar zodra ik op het platform stond, aan een andere zipline al geklikt. Zegt tie u go now. Ik zei i want to make a picture, zegt tie kei boos ( waarschijnlijk een grap, maar ik vond het totaal niet grappig) u want ure life or u want picture. Doe even rustig man! Echt waar was zo irritant.
Later maakte ze me aan een zipline vast en een van de begeleiders ook, hij pakte me vast en daar gingen we, was wel grappig.
Naderhand nog een keer maar ging hij voorop zodat hij met onze action cam vrijwillig, hij bood het zelfs aan mij gefilmd tijdens de zipline. Bij stef hadden ze het ook gefilmd maar dan achter hem aan ipv ervoor.
Al bij al een leuke ervaring,maar jammer dat het zo rap allemaal moest.
De lunch stond klaar bij afloop en daarna werden we terug gebracht. O papa en Caroline ze hadden daar ook de geweldige vrije val. Haha, ik had nu geen tijd om bang te zijn of te twijfelen hoe dan ook je moest springen. Eerste keer (waren er drie in totaal en de laatste 40m hoog) zei ik tegen hem ok so i can hang/sit en close my eyes? Haha Het ging goed gelukkig :p

Bij terug komst in de guesthouse nog op bed gelegen, ja alweer een middag dutje haha. Om half vijf vijf uur zouden we opgehaald worden voor de kook cursus. ( het was kwart over vijf).
Kook cursus was echt heel leuk om te doen(zie fb wat we allemaal gemaakt hebben :p)
Ook wel grappig was dat ieder groepje van een ander land kwam. Wij nederlands, vier jongens uit Engeland, stelletje uit Canada en een stelletje uit Amerika. Was hardstikke leuk en goede uitleg gehad!

  • 22 Januari 2016 - 21:30

    Anja:

    Ik vind het wel bijzonder een kookcursus op vakantie.
    En dat het dan zo'n succes is geweest leuk.
    En stoer dat jullie dat zipline hebben gedaan.

    Groetjes Anja

  • 26 Januari 2016 - 11:13

    Caroline:

    Hoi Stef en Jamie,

    Wat een leuke, mooie en grappige verhalen lees ik op deze pagina. Jullie hebben het echt druk! En doen zoveel bijzondere leuke dingen, geweldig! Leuk om te lezen en te zien hoe goed jullie het naar de zin hebben! Jullie maken er ook echt grooooote verhalen van!
    Gaaf die zipline, en bijkomstige vrije val!!!
    Geniet er nog goed van samen!! Nog veel plezier!! Groetjes xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jamie

Wij gaan van 28 december tot en met 11 februari backpacken in Thailand en Cambodja. We proberen deze blog bij te houden, veel lees plezier.

Actief sinds 24 Dec. 2015
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 11013

Voorgaande reizen:

28 December 2015 - 11 Februari 2016

Thailand en Cambodja

Landen bezocht: