goed begin - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van jamie westrik - WaarBenJij.nu goed begin - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van jamie westrik - WaarBenJij.nu

goed begin

Door: jamie

Blijf op de hoogte en volg jamie

10 Januari 2016 | Cambodja, Phnom-Penh

Weer een berichtje uit het warme en zwetende land Cambodja.
Vandaag zijn we de stad gaan verkennen. We begonnen bij Wat Phnom.
Vervolgens naar een grote overdekte markt Psar tmey en de Ounalom.
Toen zijn we lekker gaan lunchen en kakten we helemaal in. Geen zin meer om iets te doen.... toch zijn we nog naar het overwinningsmonument en Wat langka geweest. Rond vijf uur zijn we op bed gaan liggen, even een dutje doen. Om half acht werden we wakker, en begon ik me om te kleden. Ik vroeg aan stef of hij niet iets anders aan wilden doen maar nee. Dus ik zei wil je dan even de rugzak klaar maken voor vandaag. Hij kijkt me toch raar aan zegt hij het is savonds hoor. Ik dacht echt dat het sochtens vroeg was, haha.
Lekker in de guesthouse gegeten en weer op bed gaan liggen met een filmpje op netflix
Groetjes ons

jamie

Wij gaan van 28 december tot en met 11 februari backpacken in Thailand en Cambodja. We proberen deze blog bij te houden, veel lees plezier.

Actief sinds 24 Dec. 2015