Tuol sleng en poging tot the killing fields - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van jamie westrik - WaarBenJij.nu Tuol sleng en poging tot the killing fields - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van jamie westrik - WaarBenJij.nu

Tuol sleng en poging tot the killing fields

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg jamie

11 Januari 2016 | Cambodja, Phnom-Penh

Hoi hoi
Vandaag stond op de planning: fietsen naar Tuol Sleng, the Killing fields en de Psar tuol tom pong (Russische markt).
We bereikten Tuol Sleng en kochten de tickets en audio$6 pp. Helaas begon Stef zich steeds slechter te voelen, hij heeft merendeels op een bankje in de schaduw gezeten. Heel heftig om,wat ooit een school was te zien als gevangenis en martelkamers. Dat iemand in staat is om dat te doen en mensen zover krijgen dit voor hem te doen.

Hierna zijn we ook terug gefietst naar het guesthouse. Stef is lekker op bed gaan liggen, terwijl ik beneden nog even ging lunchen en dingen op zoeken voor het reizen.
Daarna ben ik ook maar lekker netflix op bed gaan kijken :p. Met etenstijd voelde Stef zich nog niet veel beter, helaas. Ik ben naar beneden gegaan en heb gekletst met een Amerikaans meisje Jen. Samen gegeten, was gezellig. Savons maar is lekker optijd naar bed gegaan.
Xxx

• 13 Januari 2016 - 21:08

Merian:

Beterschap aan Stef.
    Knap dat je dan toch zelf nog dingen doe. Hele mooie ervaringen die jullie daar maken.
    Een reis om nooit meer te vergeten.
    Geniet er nog van.

Grtjs van uit het frisse Belgie